Konferencija u Sarajevu
31

Koliko ste zadovoljni radom i uslugom javne uprave: Kvalitet na prvom mjestu

E. Sk.
Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba
Transformacija javne uprave koja je orijentirana prema korisnicima i građanima tema je konferencije "Upravljanje kvalitetom - Promjena svijesti u javnoj upravi", koja je danas održana u Sarajevu.

Državni koordinator za reformu javne uprave u BiH Dragan Ćuzulan ovom prilikom predložio je da se kao stimulativna mjera u narednom periodu uvedu neke vrste nagrada za upravljanje kvalitetom za one institucije koje postižu dobre rezultate.

"Kada je riječ o Upravljanju kvalitetom, mi smo u neku ruku regionalni lideri. Napravili smo značajne iskorake zajedno sa Sjevernom Makedonijom, na način da mnoge od zemalja regiona, Srbija, Hrvatska i Crna Gora preuzimaju određene rezultate koje smo napravili u području KAF-a, mislim na smjernice koje smo preveli i razvili. S druge strane, razvili smo alat, odnosno učenje elektronskim putem za državne službenike modelu KAF-a. To je unaprijeđena verzija ISO standarda, prilagođena reformi javne uprave. Alat kojim institucije mogu kroz različite metodologije da se podignu na viši nivo. Više od dvadeset institucija na državnom nivou primijenilo je KAF i provodi ga kao model upravljanja kvalitetom", kazao je Ćuzulan.

Aleksandar Radeta, direktor Agencije za državnu upravu RS također je akcenat stavio na poboljšanje svijesti i bolje pružanje usluga korisnicima.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

"Mi u BiH nastojimo poboljšati pružanje naših usluga korisnicima, a istovremeno i promijeniti svijest u organima uprave u BiH. Tek kad sagledamo koji su problemi u našim institucijama, tek tada možemo pomoći i ostalima, odnosno osobama kojima pružamo usluge", kazao je Radeta.

Završnu riječ imala je Tihana Puzić, voditejica tima i viša savjetnica GIZ programa koja je poručila da program jačanja javnih institucija u BiH implementira njemački GIZ u ime Vlade SR Njemačke i Vlade Ujedinjenog Kraljevstva.

Foto: D. S./Klix.ba
Foto: D. S./Klix.ba

"Cilj današnje konferencije jeste da pokažemo uspješne priče s državnog, entiteskog, kantonalnog, općinskog nivoa, institucija koje su imale hrabrosti da se otvore prema svojim korisnicima, ali i prema uposlenicima, koristeći modele i sisteme upravljanja kvalitetom. Također, cilj je da potaknemo druge institucije da počnu raditi na istraživanju zadovoljstva korisnika, na redizajnu procesa usluga i da razmisle o tome koje procese je potrebno digitalizirati, kako bi korisnici mogli dobiti usluge na vrijeme", kazala je Puzić.