Promotivni videospot "Enjoy Life BiH“, kao što je poznato, ovu srebrnu nagradu, u kategoriji regiona, osvojio je na 6. međunarodnom takmičenju filmovao održanom od 7. do 11. marta ove godine u Berlinu, na vodećem svjetskom sajmu turizma.
Spot je producirala produkcijska kuća "Refresh" iz Sarajeva u sklopu USAID-ove podrške bh. turizmu, a uz video i reklamne spotove, kako je istaknula direktorica Misije USAID-a u BiH, ta američka agencija osigurala je i novi štand za bh. izlagače na turističkim sajmovima i on je prvi put upotrijebljen upravo u Berlinu. Pored toga, kreirani su turistički logo i niz promotivnih materijala s ciljem da se poboljša imidž BiH i zemlja učini atraktivnijom za strane turiste.
Prema riječima predsjednika Turističkog udruženja u BiH Šemsudina Džeke ovogodišnji nastup BiH na sajmu u Berlinu razlikovao se od prethodnih po tome što je ove godine bio mnogo veći interes za konkretne programe boravka u BiH, te što su mnogi strani turoperatori iskazali interes da BiH uključe u svoje turističke programe.
Na kvalitet prezentacije, kako je rečeno, svakako je utjecalo cjelodnevno emitiranje promotivnog spota "Enjoy Life BiH" koji je "zvukom, sadržajem i izvanrednim fotografijama skretao pažnju prolaznika".
Između ostalog, na sajmu u Berlinu, predstavnici oko 10 turističkih agencija iz BiH ostvarili su kontakte s turopertorima iz SAD-a, Velike Britanije, Belgije, Francuske, Turske, Bugarske, Albanije, te Japana, Koreje i Australije.