Izgradnjom tri armirano-betonska potporna zida, dužine 38, 29 i 12,6 metara, dodatno je stabilizirano okolno tlo i saobraćajnica. Zbog velikog nagiba tla svi zidovi su rađeni u dijelovima - kampadama dužine dva metra i u njima su ugrađene cijevi za odvod podzemnih voda.
Pošto je riječ o veoma uskoj, strmoj i krivudavoj ulici koja se spaja sa Trebevićkom, prema elaboratu Zavoda za saobraćaj Građevinskog fakulteta u Sarajevu bilo je neophodno i proširiti cestu do tri metra, radi što sigurnijeg odvijanja prometa. Kako bi se izvršilo proširivanje saobraćajnice, vlasnik jedne od parcela je dopustio da se novoizgrađeni zid postavi bliže njegovom stambenom objektu.
Od radova koji su planirani projektnom dokumentacijom preostalo je još postavljanje zaštitnih ograda na dva zida koji se nalaze ispod saobraćajnice, zbog povećanja sigurnosti pješaka i vozača.