Ovi udžbenici, kako je istaknuto na njihovoj promociji danas u Katoličkom školskom centru u Sarajevu, tehnički i likovno ne zaostaju za ranijim udžbenicima, a sadržajno su kvalitetniji.
Promotori, Vera Katz, Husnija Kamberović i Smajo Halilović istakli su doprinos autora razumjevanju historijskih događaja i činjenica koje su prezentirane uz mnoštvo slika i karata primjerenih uzrastu djece.
Napisani su sistematično, korektno i bez uvredljivih interpretacija, rekli su promotori.
Udžbenici su, naglasio je Kamberović, uspjeli postići kompromis između sadržaja i nastavnih planova i programa. On je kazao kako je nužno da se usklade nastavni planovi i programi da bi se dobili kvalitetniji udžbenici.
Udžbenik istorije za osmi razred osnovne škole najvećim dijelom obrađuje historiju 20. vijeka. Brojni događaji koji su se odigrali u to vrijeme različito su tumačeni u različitim vremenima.
-Historijsko svjetlo je nerijetko bilo zaklonjeno sjenkom vlasti i režimima koji su kreirali historijsko sjećanje. Upravo to je bio i glavni razlog nerazumjevanja prošlosti i čestih sukoba, kako u svijetu, tako i kod nas – napisao je na početku autor udžbenika historija/povijest za 8. razred Leonard Valenta.
Cilj udžbenika, kako je dodao, jeste da predstavi događaje i ljudske odnose iz različitih perspektiva na osnovu čega se može donijeti vlastiti sud i zaključak.