Novitet u javnom prevozu
0

I dvije žene kontrolori u GRAS-u, uskoro još 20

Piše: A. Karadža
Foto: Feđa Krvavac/Fotoservis.info
Foto: Feđa Krvavac/Fotoservis.info
KJKP GRAS od 4. januara pokrenuo je akciju "Nijedan putnik bez karte u vozilima javnog gradskog prevoza", čiji je cilj povećanje stepena naplate karata i sprečavanje pojave falsifikovanih voznih karata. Osim povećanja broja kontrolora ovo preduzeće je angažovalo i dvije žene, a uskoro će u saradnji sa Zavodom za zapošljavanje KS biti uposleno još njih deset do dvadeset.

Kako je za Sarajevo-x.com rečeno u GRAS-u, to je novina koja bi trebala imati pozitivne efekte, prije svega na odnos između putnika i kontrolora, kao i na sam imidž firme.

Prema riječima predstavnika ovog preduzeća, reakcije putnika su pozitivne i govore da su kontrolorke naplate dobro prihvaćene od strane putnika, a žene kontrolori rade po istoj proceduri kao i muškarci kontrolori.

To nam je potvrdila i Hidajeta Mušinbegović-Kulenović, jedna od dvije žene kontrolorke naplate koje rade u GRAS-u.

"Na ovom radnom mjestu počela sam raditi od početka akcije 'Nijedan putnik bez karte' i želim istaknuti da posao protiče sasvim normalno i bez većih poteškoća", rekla nam je Mušinbegovićeva.

S obzirom na brojne probleme sa kojima se susreću kontrolori tokom radnog vremena, zanimalo nas je kakve su reakcije putnika i da li je do sada doživjela neugodnosti.

"Moram priznati da su reakcije putnika dobre i da sam izuzetno zadovoljna novim radnim mjestom, ali i rezultatima koje akcija postiže. Putnici su se navikli na pojačane kontrole, pokazuju karte na ulazima u vozila i sve se odvija bez većih poteškoća", izjavila je Mušinbegovićeva za Sarajevo-x.com.

Ona je istakla da sve eventualne probleme sa putnicima koji ne žele platiti kartu ili napustiti vozilo, kontrolori rješavaju uz pomoć službenika MUP-a KS kojima se zahvaljuje na korektnoj saradnji.

Na pitanje da li nekad putnicima pogleda "kroz prste", rekla je da ona ne pravi razliku među putnicima i da svoj posao obavlja isto kao i muške kolege sa kojima zajedno ide na edukacijske seminare koji se održavaju jednom mjesečno.

Za kraj je pozvala putnike da se pridržavaju pravila i da pripremaju sitni novac i karte prilikom ulaska u vozila, ali i da pomažu kontrolorima u slučaju eventualnih problema.