Na realizaciji ovog projekta u protekle tri godine zajednički su radili historičari iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije, djelujući putem svojih profesionalnih udruženja (Udruženje nastavnika i profesora historije Euroclio-HIP BiH, Hrvatska udruga nastavnika povijesti HUNP, Udruženje za društvenu istoriju Srbije UDI-Euroclio), a uz stručnu i finansijsku pomoć Evropskog udruženja predavača historije EUROCLIO te donatora holandske i danske vlade.
Glavni ciljevi ovog projekta bili su unapređenje izučavanja povijesti u nastavi u postkonfliktnim društvima, razvoj civilnog društva, razvoj međusobne saradnje udruženja nastavnika povijesti i razmjena iskustava, razvoj kritičke svijesti kod nastavnika i učenika, promocija multiperspektivnosti u nastavi, doprinos miru, stabilnosti i demokratiji u regiji.
Ovaj projekt predstavlja jedinstven primjer saradnje historičara iz ove tri zemlje a ova saradnja polučila je rezultat u formi knjige koja će se koristiti u školama za nastavu historije.
Ideja je bila objaviti dodatne i inovativne materijale za nastavu historije koji bi predstavljali pozitivan primjer u smislu sadržaja i metoda, pogodne za zahtjeve nastave historije na početku 21. stoljeća, kroz perspektive jačanja regionalne saradnje.
Razmjenjujući iskustva sa stručnjacima iz Danske, Holandije, Slovenije, Makedonije, Švajcarske, Rusije, Velike Britanije i drugih evropskih zemalja, grupa nastavnika historije i historičara iz BiH, Hrvatske i Srbije unaprijedila je vlastita znanja i vještine za provedbu kreativnog i modernog pristupa u nastavi historije u skladu s demokratskim principima.
Učesnici projekta razmijenili su svoja iskustva s kolegama putem radionica i brojnih seminara koje su organizovali i na kojima su prisustvovali u regionu i u Evropi.