Zastupnici pitali
202

Forto potvrdio da sponzorisane objave Vlade KS na Facebooku plaćaju građani

Er. M.
Foto: Facebook
Foto: Facebook
Zastupnici u Skupštini Kantona Sarajevo zainteresovali su se za sponzorisane objave Vlade KS na društvenim mrežama. Premijer KS Edin Forto je u svom odgovoru potvrdio kako se plaćanje vrši iz njegovog kabineta izbjegavajući odgovoriti na pitanje o sponzorisanim stranačkim objavama na profilu Vlade KS.

Interesovanje za sponzorisane objave Vlade Kantona Sarajevo na društvenim mrežama pokazali su i zastupnici opozicije, ali i zastupnici političkih stranaka koji čine vladajuću većinu u Kantonu Sarajevu.

Tako je zastupnica SDA u Skupštini KS Samra Ćosović-Hajdarević od premijera Edina Forte zatražila da joj odgovori po kojem se kriteriju određuje plaćanje sponzorstva na društvenim mrežama i s koje kartice se vrši plaćanje.

"Prošli put ste dali odgovor koji ne odgovara istini. Naime, vi ste kazali da Facebook algoritam sam nakon određenog reacha vrši naplatu, to jednostavno nije tako. Za svako sponzorstvo se mora pojedinačno izvršiti plaćanje", navela je Ćosović-Hajdarević.

Predsjednik Vlade KS Edin Forto odgovorio je da nije rekao da algoritam određuje koji članci će se sponzorisati.

"Algoritam preporučuje, ali ja donosim odluku, tačnije odluku donosi stručnjak za digitalne medije u konsultacijama s kabinetom premijera. Plaćanje se vrši iz kabineta. Društvene mreže su način da informišemo građane i s njima imamo neposrednu komunikaciju", naveo je premijer KS u odgovoru.

Pitanje o sponzorisanim objavama na društvenim mrežama postavila je i zastupnica SDP-a BiH Segmedina Srna-Bajramović, političke stranke koja čini vladajuću većinu u KS. Ona je tražila da joj se dostave odgovori na pitanja ko je zadužen za promociju aktivnosti Vlade KS na društvenim mrežama i po kojim kriterijima se vrši selekcija objava Vlade KS na zvaničnim profilima.

"Navedeno pitanje postavljam motivisana činjenicom da su se u više navrata, konkretno 29. marta i 21. aprila u okviru objava Vlade KS pojavile stranačke objave kojima tu jednostavno nije mjesto. Zbog svega navedenog, želeći vjerovati kako se radilo o početničkim greškama u inovativnim primjenama novih kanala komunikacije, pitanje postavljam u dobroj namjeri kako bi se jasno definisala pravila koja će spriječiti svaku buduću praktičnu mogućnost bespotrebnog rušenja kredibiliteta same Vlade KS nepotrebnim političkim marketingom", pitala je Srna-Bajramović.

Forto u svom odgovoru nije tretirao pitanje koje se odnosi na stranačke objave i narušavanje kredibiliteta Vlade KS političkim marketingom, ali je odgovorio kako su stručne osobe iz oblasti digitalnog novinarstva i digitalnog marketinga iz kabineta premijera zadužene za promociju aktivnosti Vlade KS na društvenim mrežama.

"Tendencija je da na mrežama budu jednako zastupljene aktivnosti svih resora. Sadržaj objave na vladinim stranicama na društvenim mrežama u velikom procentu se podudara s objavama na oficijelnoj web stranici Vlade KS koju vodi Press služba KS. Različite su forme pa su na društvenim mrežama zastupljeni videi, a na webu izvještaji", odgovorio je Forto.

Zaključio je riječima kako ministarstva u sastavu Vlade KS delegiraju teme i događaje koje žele da budu promovisani, tako da većina realizovanih aktivnosti u svim ministarstvima bude plasirana na vladinim društvenim mrežama.