Dosad je, prema Dokićevim riječima potpisano 18 pravilnika i upućeno u proceduru usvajanja, a četri su u završnoj fazi izrade. Pravilnici potpisivanjem i zvaničnom objavom stupaju na snagu.
Dokić je izdvojio Pravilnik o tehničkim pregledima vozila koji u odnosu na prethodnu praksu predviđa uvođenje voditelja stanice tehničkog pregleda koji bi morao biti isključivo diplomirani inžinjer mašinstva ili saobraćaja.
Novina je i uspostavljanje jedinstvene baze podataka kojom bi se onemogućilo da vozilo čije karakteristike ne zadovolje na jednoj stanici, ode na drugu i tamo prođe na tehničkom pregledu.
Uvodi se bar kod na vozilu kojim se treba onemogućiti bilo kakva manipulacija na tehničkom pregledu i osigurati da se svako vozilo mora pojaviti na tom pregledu, a predviđena je obuka i licenciranje kontrolora i voditelja stanice.
Koordinator izrade ovog pravilnika Dario Bušić naveo je da se ispunjavanjem uvjeta za rad stanica tehničkog pregleda propisanih pravilnikom stvaraju preduvjeti za kasniju izmjenu Pravilnika o registraciji čime bi se omogućilo da se aktivnosti neophodne za godišnju registraciju vozila svedu s dosad predviđenih 15 na jedan dan i kako bi se izašlo ususret vlasnicima vozila da sve poslove oko godišnje registracije obave na stanici tehničkog pregleda.
Zakonom o osnovama sigurnosti saobraćaja na putevima BiH, koji se primjenjuje od 8. augusta prošle godine, predviđene su oštrije kazne za niz prekršaja u saobraćaju u odnosu na stare zakonske odredbe.