On je kazao da će ovo "idejno rješenje obuhvatiti 50 lokacija, na kojima je Coca-Cola već prisutna".
Implementacija projekta počinje početkom iduće godine, kada će biti raspisan javni konkurs za bh. studente arhitekture koji treba da predlože rješenja u skladu sa zahtjevima ovog projekta. Coca-Cola će finansirati cijeli projekat, te nagraditi najbolje radove. Realizacija projekta planirana je za juni 2003. godine.
"Baščaršija ima jednu dimenziju koja spaja istok i zapad, a projekat nema namjeru kvariti njen izgled, već ga oplemeniti", rekao je Strik, ističući da je ovo prvi put da se Coca-Cola na ovakav način pokušava približiti kupcima.
On je dodao i to "da je ova firma u BiH dovoljno sazrela, te da ovim potezom naglašava da je spremna odlučnije istupiti na bh. tržište".
Coca-Cola je u BiH 2000. godine otvorila punionicu koja podmiruje domaće tržište i zapošljava oko 300 ljudi. Ukupna investicija od 1996. do 2001. godine iznosi preko 75 miliona KM, što je jedna od najvećih investicija u BiH.
The Coca-Cola Company najveći je svjetski proizvođač i distributer bezalkoholnih osvježavajućih pića.
Uz "coca-colu", najpoznatiju svjetsku marku pića, firma na globalnom tržištu učestvuje sa četiri od pet najpopularnijih svjetskih vrsta bezalkoholnih osvježavajućih pića, uključujući "fantu", "sprite" i "coca-cola light".
Potrošači u skoro 200 zemalja svijeta dnevno konzumiraju proizvode Coca-Cole u količinama većim od milijardu posluženih pića.