BiH
0

Borovina: Za bolji kvalitet nastave neophodno više stručnih savjetnika

FENA
Foto: Arhiv/Klix.ba
Foto: Arhiv/Klix.ba
Prosvjetno-pedagoški zavod (PPZ) Kantona Sarajevo ukazuje na potrebu angažiranja određenog broja stručnih savjetnika pri toj ustanovi čiji angažman smatraju značajnim za rad u nastavi te najavljuju da će to zatražiti od novog resornog ministra u Vladi KS-a.

Direktorica PPZKS Dina Borovina u izjavi za Fenu upozorava da je angažiranje većeg broja savjetnika neophodno, ukoliko se želi da kvaliteta nastave bude na određenom nivou.

"Mi kao stručna institucija treba da pomažemo nastavnicima i školama u odgojno-obrazovnom radu. Na ovakav način to nećemo moći postići", kazala je.

Borovina naglašava da je ranije u toj ustanovi bilo angažirano 26 stručnih savjetnika. Nakon što su, kako je kazala, mnogi od njih otišli u penziju, sad ih je tek 13 i za brojne oblasti nedostaju savjetnici.

Angažman stručnih savjetnika u radu s nastavnicima je neminovan, posebno putem savjetodavno-instruktivnog rada, gdje su predviđena četiri sata sedmično. Redovno se obavlja stručni nadzor nad radom nastavnika i njihova evaluacija.

Putem web stranice PPZ-a i termina koji su određeni, nastavnici se mogu najaviti da bi dobili podršku i instrukcije za rad.

"Više puta dosad sam apelirala da su neophodni stručni savjetnici, prvenstveno zbog rada u nastavi. Neminovno je postojanje takvog ljudskog resursa jer oni pomažu nastavnicima, djeluju savjetodavno", kaže ona.

Direktorica Borovina precizira da u PPZ-u trenutno nedostaju savjetnici za mnoge oblasti poput fizike, historije, geografije, hemije, informatike, njemačkog jezika, tehničkog odgoja.

"Neophodan je i još jedan savjetnik za razrednu nastavu jer je veliki broj učitelja u Kantonu Sarajevo, a uskoro nam odlaze u penziju i savjetnici za bosanski jezik i matematiku", kazala je.

Prosvjetno-pedagoški zavod je stručno-pedagoška ustanova u sastavu Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo. Osnovna djelatnost zavoda je da prati i vrednuje rezultate rada svih odgojno-obrazovnih ustanova na ovom području, a primarna funkcija da doprinosi unapređivanju odgojno-obrazovnog rada u školama u skladu sa suvremenim pedagoškim trendovima i nastavno-tehničkim standardima.