Kako je na današnjoj konferenciji za novinare izjavio direktor BH Telecoma Hamdo Katica, kada je u pitanju fiksna telefonija radi se na ideji da se ne naplaćuje tarifa po impulsu nego po vremenu.
«Radimo i na ideji da se krene s tromjesečnim naplaćivanjem računa za fiksnu telefoniju, s tim da će korisnici moći svakog dana doći na šaltere telekomovih poslovnica i uzeti račun bilo da je riječ o dnevnom, sedmičnom ili mjesečnom korištenju usluga i platiti telefon, a službeni račun će dobivati svaka tri mjeseca», kazao je Katica. On je dodao da će pretplatnici fiksne telefonije svoje račune moći plaćati i elektronskim putem.
Još jedna novina koju uvodi BH Telecom je i pristup Internet mreži preko BiH net mreže za samo jednu marku, i to do 17. maja kada se proslavlja Svjetski dan telekomunikacija.
BH Telecom, kako je istaknuo Katica, svojim će korisnicima pokušati pružiti i niz drugih modernih servisa, a neke od njih su poboljšanje mobilne dostupnosti, povećanje kapaciteta Interneta i realizacija projekta Vijeća ministara o uvođenju BiH u informacijsko društvo.