Završeni radovi
61

Besplatno autoputem od Bradine do Vlakova dok traje sanacija magistralnog puta

FENA
Fadil Novalić i Denis Lasić
Fadil Novalić i Denis Lasić
Federalni premijer Fadil Novalić i ministar prometa i komunikacija Denis Lasić nakon sjednice Vlade Federacije BiH, na kojoj je donesena odluka da će u narednih mjesec dana biti omogućeno besplatno korištenje dijela autoputa od Vlakova do Bradine, obišli ovu dionicu kako bi građanima iz prve ruke dali najnovije informacije.

Tunel Ivan je novi moderni dvocijevni tunel sa po dvije trake i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan Sedlo.

"Građevinski radovi na ovom dijelu autoputa u potpunosti su završeni", otkrili su premijer Novalić i ministar Lasić.

Vožnja bez naplate trajat će dok ne budu završeni radovi na magistralnoj cesti M-17 koji su potrebni kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru 5C Tarčin – Ivan.

Tokom vožnje novoizgrađenim tunelom ministar je premijera informirao i o trenutnim radovima i budućim ambicioznim planovima na izgradnji putne infrastrukture u Federaciji.

"Pokrili smo kompletan Koridor 5C i finansijski je ugovorena svaka dionica", istakao je Lasić u razgovoru s premijerom.

O kolikom infrastrukturnom pomaku i uspjehu se radi govori činjenica da 2015. godine aktuelna Vlada FBiH, kada je preuzela mandat, nije zatekla nijedan projekt za izgradnju dionica autoputa.

"Mi ćemo završetkom izgradnje tunela Prenj i ostalih manjih dionica koje će biti izgrađene, ispoštovati naše zadate rokove i 2028. godine imati kompletan koridor od Svilaja na sjeveru do Bijače na jugu", rekao je Lasić.

Premijer je podsjetio da izgradnja autoputeva jako utiče na rast bruto domaćeg proizvoda.

"Svjedoci smo da je ovdje i radna snaga i asfalt i beton i željezo i ograde, sve naših ruku djelo. To izravno povećava BDP od kojeg zavise i penzioni sistem i sva budžetska davanja. Zato je svakoj vladi veoma drago da ima ovakve investicije", kazao je Novalić.

Federalni premijer i ministar iskazali su posebnu zahvalnost za oko 800 radnika koji su svakodnevno radili na ovoj veličanstvenoj građevini.