"Cilj ove izložbe nije samo da pokažem ove objekte, već da oni budu predstavljeni na drugačiji način", kazala je autorica. "Izložba treba da podsjeti na sve lijepe objekte izgrađene u našem gradu, na naše arhitektonske bisere".
Iako je njihov izgled poprilično narušen nadogradnjom, antenama i slično, Krečo kaže da nije ništa htjela brisati, već prikazati da i pored tih "dodataka" ovi objekti imaju svoj kvalitet.
Prikazala je 11 objekata na koje je vrijeme utjecalo sa svim svojim manama i vrlinama, te se slojevi grada preklapaju i prepliću jedan u drugi i čine jednu koherentnu cjelinu na koju se ljudsko oko brzo navikne.
"U tom procesu, nažalost, počinjemo zapostavljati istinske vrijednosti i kvalitete gradnje koje 'naviknuto oko' više ne percipira. Ako izdvojimo slojeve grada ta cjelina gubi koherentnost i počinjemo uočavati različitosti. 'Moduli memorije' pokazuju jedan sloj grada iz kojeg možemo mnogo da naučimo", istakla je autorica o izložbi.
Sarajevo je, smatra Krečo, imalo sreću da su arhitekti moderne osjećali odgovornost za svoja djela, te su na veoma skladan način interpretirali spoj prostora i vremena.
Anida Krečo je rođena 1980. godine, završila je Drugu gimnaziju u Sarajevu, a zatim Arhitektonski fakultet u Beču. Njene reference u domenu fotografije su učestvovanje u izradi dvojezične luksuzne monografije "Sarajevo – moj grad, mjesto susreta", objava fotografija u časopisu ORIS (časopis za arhitekturu i kulturu); fotografija za naslovnicu knjige "Na putu u nepoznato", objava arhitektonskih fotografija grada Sarajeva u Arc.SM (ordine degli ingegneri e architetti della repubblica di san marino), prezentacija rada u AGD profi (magazin za arhitekturu, gradnju i dizajn), te objava fotografija u nekoliko vodiča Sarajeva i web-portala.
Svoju primarnu profesiju vješto je iskombinovala sa fotografijom. U arhitektonskim fotografijama, koje su po svojoj prirodi statične, nastoji pokazati jednu dozu dinamike, te u objektima voli tražiti igru perspektiva i svjetlosti.
Njenu izložbu "Moduli moderne u Sarajevu" možete pogledati do 2. maja.