Kako je na današnjoj konferenciji za medije u Sarajevu istaknula regionalna menadžerica za razvoj tržišta "Argete" Nataša Gaon, projekt će tokom septembra biti realiziran u šest bh. gradova - Sarajevu, Banjoj Luci, Tuzli, Bihaću, Zenici i Mostaru.
Akcija će se organizirati direktno na ulicama spomenutih gradova gdje će "Argeta patak" na pješačkim prelazima educirati djecu kako se pravilno ponašati u saobraćaju. Također su u tu svrhu koncipirani memori igrica i mini kviz.
Gaon je navela da prema trenutnim podacima na ulicama bh. gradova godišnje strada oko 700 djece, a da je u posljednjih pet godina taj broj iznosio 3.500 mališana.
Direktor sektora marketinga Delikatesni namazi i zamjenik generalnog direktora tog sektora Tomaž Arh govorio je o cilju te kompanije da bude marka broj jedan u Evropi u toj proizvodnoj kategoriji.
U tom cilju, naveo je, "Argeta" konstatno ulaže u razvoj novih linija i ambalaže te kvalitetan proizvodni proces.