Prava potrošača
4

Anketa udruge "Futura" pokazala stav građana o "prodaji na daljinu"

N. O.
Nevladina udruga za unaprijeđenje kvalitete života "Futura" i web portal za zaštitu potrošača "Reklamacija" uz podršku Federalnog ministarstva trgovine sproveli su anketu na temu "prodaje na daljinu" te su ispitali mišljenja građana šta termin podrazumijeva i koliko često kupuju na taj način.

Pandemija i "novo normalno" u velikoj mjeri ubrzali su razvoj oblika "prodaje na daljinu". Mijenjaju se navike potrošača koji se sve češće odlučuju za različite oblike shoppinga na daljinu jer je to brži, jednostavniji i sigurniji način kupovine.

Iz udruge su u sklopu ankete ispitali stavove i iskustva građana vezana za online i TV prodaju.

Građani su imali različita iskustva, rijetki nisu znali šta znači pojam niti su koristili ovaj način kupovine, dok je većina ipak znala o čemu se radi i isprobala.

Neki su kazali da su kupovali preko društvenih mreža i da su zadovoljni rezultatima, dok su neki naglasili mogućnost prevara koje ovaj oblik prodaje nudi.

Također, pitali su građane koliko poznaju njihova prava i koliko su zaštićeni kada je u pitanju online kupovina, međutim, ispitanici nisu bili upućeni iako su nerijetko kazali da su doživjeli neko negativno iskustvo.