Američka stručnjakinja tvrdi da je ovo najbolji način kako biti sretan na poslu
Sve je više mladih koji su na poslu pod stresom. To je slučaj i u Sjedinjenim Američkim Državama, što je utvrđeno istraživanjem Američkog psihološkog društva.
Sve je više mladih koji su na poslu pod stresom. To je slučaj i u Sjedinjenim Američkim Državama, što je utvrđeno istraživanjem Američkog psihološkog društva.
Voliti svoj posao može biti opasno. Naime, kako je upozorio profesor s Harvardske poslovne škole Jon M. Jachimowicz, kada ste strastveni prema nečemu, tome želite posvetiti sve svoje vrijeme, raditi više nego što možete, a to može uzrokovati sagorijevanje (burnout).
Razmislite o razlici između posla na kojem imate poštovanje radnih kolega i posla na kojem nemate poštovanje radnih kolega. Izostanak tog poštovanja može potkopati sve što radite i brzo pokvariti inače dobro iskustvo.
Ljudi žele raditi za dobrog šefa jednako toliko koliko žele da imaju dobru platu. Prethodno navedeno su prema istraživanju američke kompanije Owl Labs dva najvažnija prioriteta za radnike.
Ulazak generacije Z (osoba rođenih u periodu od 1997. do 2012. godine) na američko tržište rada nije prošao tako glatko.
Najbolji radnici koje je američki biznismen Mark Cuban (66) zaposlio nisu oni s nepokolebljivim samopouzdanjem ili oni s izraženim poslovnim duhom.
Neuronaučnik David Rock, osnivač i izvršni direktor američke kompanije NeuroLeadership Institute, ukazao je da postoji jedna stvar koja pomaže uspješnim ljudima da ostvare svoje ciljeve. Naime, kako je konstatirao, to su ljudi koji bolje upravljaju svojim mozgom.
Dobrota je u zraku - izdaju se poslovne knjige o dobroti, a na poslovnoj društvenoj mreži se objavljuju videosnimci o velikodušnosti prema beskućnicima. Kompanije prihvataju, pa čak i pomalo neprimjereno nameću saosjećanje.
Tim Cook, izvršni direktor Applea koji proizvodi i iPhone, budi se između 4 i 5 sati, što čini i izvršni direktor medijskog konglomerata Disney Bob Iger.
Odavno se zna da je emocionalna inteligencija ključna prednost na radnom mjestu. No, koji od pet faktora emocionalne inteligencije su najvredniji za karijerni razvoj?