Na prvom su mjestu aktuelni prvaci u Američkoj bejzbol ligi (MLB) New York Yankeesi, koji su na vrhu poretka iz prošle godine pretekli engleski nogometni klub Manchester United.
Njihov proboj na prvo mjesto leži u činjenici da su lani osvojili 27. World Series u svojoj povijesti, te otvorili vrata svog novog stadiona. Bruto-prihod od prodaje njihovih suvenira nakon osvajanja naslova popeo se prošle godine na 450 miliona dolara, dok je novi stadion prouzrokovao 40-postotno povećanje prihoda od sponzorskih ugovora.
Prema procjeni Forbesa, brand Yankeesa u ovom trenutku vrijedi 328 miliona dolara, što iznosi 21% od ukupne vrijednosti organizacije (1,6 milijardi dolara), računajući igrače.
Na drugom mjestu Manchester Unitedov brand vrijedan je 285 miliona dolara, što predstavlja 16-postotni udio u ukupnoj vrijednosti premierligaškog velikana (1,835 milijardi dolara).
Na trećem je mjestu madridski nogometni klub Real, ispred najvrednijeg brenda NFL lige Dallas Cowboysa, te nogometnih klubova Barcelone i Bayerna, koji vrijednost branda crpi iz 30-godišnjeg sponzorskog ugovora s osiguravateljskim divom Allianzom, rekordnim kad je dužina sponzorske saradnje u pitanju. Naravno, u sportu.
U Top 10 mjesta je našlo pet nogometnih klubova, tri bejzbolska i dva iz američkog nogometa.
Forbes, Top 10 svjetskih sportskih brandova (u milionima dolara):
- New Yor Yankees (bejzbol, MLB) 328
- Manchester United (nogomet, Premiership) 285
- Real Madrid (nogomet, Primera) 240
- Dallas Cowboys (američki nogomet, NFL) 208
- Barcelona (nogomet, Primera) 180
- Bayern München (nogomet, Bundesliga) 178
- Arsenal (nogomet, Premiership) 176
- Boston Red Sox (bejzbol, MLB) 163
- New York Mets (bejzbol, MLB) 158
- New England Patriots (američki nogomet, NFL) 156...