Problem s mnogim praznim mjestima dogodio se na prošlom Svjetskom prvenstvu u Južnoafričkoj Republici, kao i na ovogodišnjem Euru u Ukrajini i Poljskoj. Problem je mahom bio u ulaznicama za sponzore, koje su bile neiskorištene. Sličan problem mučio je i organizatore ovogodišnjih Olimpijskih igara u Londonu.
Thierry Weil, direktor marketinga FIFA-e, najavio je kako će sponzori ubuduće morati imenovati ljude koji će koristiti ulaznice dva ili tri dana prije samih utakmica.
"Nikako ne izgleda dobro kada mi objavimo kako za određenu utakmicu više nema raspoloživih ulaznica, a onda ljudi na televiziji vide puno praznih mjesta. Sponzori više neće moći samo reći kako će neko iskoristiti ulaznice, a onda se niko ne pojavi. Sponzorske ulaznice ćemo ubuduće davati imenovanim ljudima na dan utakmice i moći će se preusmjeravati i na druge ljude", objasnio je Weil.
Cijene ulaznica za utakmice Svjetskog prvenstva bit će objavljene idućeg mjeseca.
"Novi sistem distribucije ulaznica bit će testiran na Kupu konfederacija idućeg mjeseca 'kada će Brazil pokazati je li spreman za organizaciju Svjetskog prvenstva", kako je rekao Weil.
Bivši brazilski napadač, legendarni Ronaldo, koji je uključen u Organizacijski odbor, tvrdi da će Brazil položiti organizacijski ispit. "Naravno da organizacija mora biti savršena i ja vam garantujem da će i biti!" Ronaldo vjeruje kako će domaći teren biti dodatni impuls brazilskoj reprezentaciji u nastojanju da osvoji svoju šestu titulu svjetskog prvaka.
"To bi trebao biti veliki dodatni poticaj i velika motivacija. Ako ne bude tako, onda ću se ja reaktivirati i opet zaigrati za Brazil", našalio se na kraju.