Marketing služba NK Čelik danas je krenula sa realizacijom projekta, koji obuhvaća posjete gradskim školama, podijelu ulaznica za utakmicu i razgovor sa najuspješnijim učenicima završnih razreda. Od utakmice sa Slavijom pa sve do kraja Premijer lige, NK Čelik će za svaku domaću utakmicu posjetiti po jednu školu i pozvati učenike na utakmicu.
Povodom sutrašnje utakmice sa Slavijom, kao prva škola izabrana je Osnovna škola "Musa Ćazim Ćatić“, koju su danas posjetili Šef marketinga Kluba Adi Hadžiosmanović, te kapiten Emir Jusić i ponajbolji igrač Avdija Vršajević. Oni su odlikašima iz osmih razreda podijelili ulaznice za zapadnu tribinu stadiona Bilino polje za utakmicu između Čelika i Slavije. Pored ove škole, preko 100 ulaznica podijeljeno je i u ostalim školama, a za dvije sedmice pred novu domaću utakmicu delegacija kluba posjetit će drugu školu.
Cilj je na stadion privući omladinu svih profila, a istovremeno podstaći i promovisati istinske vrijednosti i dobro učenje kod mladih Zeničana i navijača Čelika.