Unovčio potencijal
19

Neymar "marketinška mašina": Sponzorski ugovor s katarskom bankom 35. u karijeri

Klix.ba
Neymar (Foto: EPA-EFE)
Neymar (Foto: EPA-EFE)
Brazilski ofanzivac Neymar maksimalno je unovčio svoj marketinški potencijal budući da osim uspjeha na terenu igrač PSG-a jednake rezultate postiže i kada je riječ o sponzorskim ugovorima pa se procjenjuje da trenutno ima bogatstvo u vrijednosti od 170 miliona eura.

Neymar je nedavno postao globalni ambasador Nacionalne banke Katara (QNB), što znači da je u karijeri imao ugovore s 35 različitih kompanija, više nego bilo koji nogometaš na svijetu.

Najskuplje plaćen igrač svih vremena obavezao se na saradnju s novim partnerom, a zaštitno je lice i kompanija kao što su Nike, Replay, McDonald's, Gillette, Red Bull...

"Neymar je bez dileme najbolji ambasador našeg brenda i neko s kim dijelimo iste vrijednosti koje će donijeti veliku strast za pružanje izuzetnog iskustva našim korisnicima. Saradnja s Neymarom povećava svijest o našem brendu na međunarodnom tržištu, gdje QNB nastupa s velikom predanošću u skladu s globalnom strategijom i dodatno jača naše napore u razvoju zajednica u kojima poslujemo u okviru naše rastuće internacionalne mreže", stoji u saopćenju banke.

Inače, Brazilac ima više od 209 miliona pratilaca na društvenim mrežama, a trenutno ima više od 20 aktivnih sponzorskih ugovora od kojih prema procjenama zarađuje blizu 15 miliona eura.

Ranije je sarađivao i s kompanijama Police, Panasonic, Volkswagen, Unilver, Santander, Castrol...