Najveće zarade od reklama na dresu: United na vrhu, Sassuolo ispred Juventusa
Nedavna studija o najvećim nogometnim sponzorskim ugovorima u evropskim ligama petice pokazala je kako je sporazum Manchester Uniteda s Chevroletom najprofitabilniji (71 milion eura godišnje).
Na drugom mjestu je Real Madrid i Emirates sa 70, dok Barcelona od Rakutena naplaćuje 55 miliona eura na trećoj poziciji.
Iznenađenje je prisustvo italijanskog Sassuola u top 20 s velikom zaradom od 18 miliona eura od Mapeija.
#ManUtd’s €71.1m ($80m) per season deal with Chevrolet (GM), from 2014-15 to 2020-21, remains the biggest of shirt sponsorship deal in European club football, narrowly surpassing Emirates’ €70m-per-season renewal deal, from 2017-18 to 2021-22, with #RealMadrid #SportBusiness pic.twitter.com/pDJHtL3W1e
— Łukasz Bączek (@Lu_Class_) 29. ožujka 2019.
Očekivano, najveće zarade imaju klubovi iz Engleske i Španije, dok recimo klubovi u Italiji zarađuju znatno manje.
U nastavku pogledajte redoslijed 20 najvećih sponzorskih ugovora na dresovima klubova iz liga petice:
- Man United (Chevrolet) - 71,1 million eura
- Real Madrid (Emirates) - 70
- Barcelona (Rakuten) - 55
- Manchester City (Etihad) - 45,9
- Bayern (T-Mobile) - 42
- Chelsea (Yokohama) - 36,7
- Liverpool (Standard Chartered) - 32,1
- Arsenal (Emirates) - 31
- Tottenham (AIA) - 28,7
- PSG (Emirates) - 25
- Schalke 04 (Gazprom) - 22
- Wolfsburg (Volkswagen) - 20
- Milan (Emirates) - 18,5
- Sassuolo (Mapei) - 18
- Borussia Dortmund (Evonik) - 17
- Juventus (Jeep) - 17
- Roma (Qatar Airways) - 15,2
- Atletico Madrid (Plus500) - 12
- West Ham (betway) - 11,5
- Inter (Pirelli) - 10