|

Lars Stindl rukom načeo Ingolstadt u gostima, Hahn potvrdio trijumf Gladbacha

Lars Stindl rukom načeo Ingolstadt u gostima, Hahn potvrdio trijumf Gladbacha
2
Piše: E. B.
26.2.2017. u 17:21
1
komentara
2

dijeljenja
Lars Stindl rukom načeo Ingolstadt u gostima, Hahn potvrdio trijumf Gladbacha Foto: EPA
U pretposljednjoj utakmici 22. kola njemačke Bundeslige Borussia Mönchengladbach je slavila rezultatom 2:0 u Ingolstadtu.
Ovaj veoma zanimljiv susret ostat će upamćen po neregularnim pogotkom Larsa Stindla u 60. minuti susreta. Oscar Wendt je ubacio iz kornera sa lijeve strane, Joel Matip je glavom samo malo dotakao loptu, a ona je na drugoj stativi došla do napadača Gladbacha koji je rukom ubacio u mrežu.

Uzalud su domaći igrači protestvovali kod arbitra Christiana Dingerta koji je odlučio priznati pogodak iako je Stindl veoma očito igrao rukom.

Trenutak kada Stindl postiže pogodak Trenutak kada Stindl postiže pogodak


Ovog pogotka se nisu postidjeli ni ljudi zaduženi za službeni Twitter nalog Gladbacha na engleskom jeziku koji su vještom igrom riječi jasno stavili do znanja da su svjesni da je pogodak postignut apsolutno neregularno.




Konačnih 2:0 postavio je Hahn u prvoj minuti sudijske nadoknade drugog poluvremena na Dahoudovu asistenciju. Ingolstadt je na taj način žestoko oštećen i sada je na četiri boda od zone spasa u Bundesligi.

Prijavi grešku


Komentari (1)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...