|

Kako je ljubav prema Želji prerasla u lijepu sportsku multimedijalnu priču u BiH

Kako je ljubav prema Želji prerasla u lijepu sportsku multimedijalnu priču u BiH
1.130
K. Hadžić
29.11.2019. u 21:04
54
komentara
1,1k

dijeljenja
Kako je ljubav prema Želji prerasla u lijepu sportsku multimedijalnu priču u BiH Foto: D. Ć./Klix.ba
Udruženje "1921" koje se bavi video prezentacijom FK Željezničar održava čvrstu vezu između kluba i navijača, a višegodišnji rad na najvišem multimedijalnom nivou u BiH izdvojio je ovu grupu zaljubljenika u klub s Grbavice kao jednu od najboljih i najorganizovanijih u BiH kada je u pitanju video prezentacija svih događaja kluba.
Ovo udruženje okuplja veliki broj navijača i simpatizera Željezničara iz BiH, ali i čitavog svijeta, a njihovi izvještaji s utakmica pored toga što mnogima mogu biti za primjer predstavljaju i najbolju video prezentaciju utakmica jednog sportskog kolektiva u BiH.

Udruženje "1921" na Instagramu prati gotovo 7.000 navijača Plavih, na Facebooku imaju preko 14.000 pratitelja, a Youtube kanal im prati preko 16.000 korisnika.

S tim u vezi, kontaktirali smo ovo udruženje te smo u razgovoru za Klix.ba saznali mnoge zanimljive stvari vezane za njihov rad i organizaciju, a prvo pitanje svakako je bilo vezano za sam nastanak udruženja.

"Ideja je nastala prije nešto više od pet godina kada smo odlučili da pokušamo realizovati projekat direktne pomoći klubu te da pokušamo predstaviti FK Željezničar multimedijalno mnogo bolje i kvalitetnije nego što je do tada bio slučaj. Osim multimedijalne pomoći, Udruženje '1921' na razne druge načine pomaže ili je pomagalo klubu, a konkretan primjer toga je i učestvovanje u akciji 'Za evropsku Grbavicu' te kupovina dvije stolice na istočnoj tribini stadiona. Dosta klubova pokušavalo je kroz slične projekte ili trenutno rade na njima, ali mi smo vjerovatno jedini koji smo organizovani kroz udruženje građana, a gdje je rad zasnovan na volonterskoj osnovi i iz čiste ljubavi prema Želji", pričaju nam na početku.


Sam projekat iziskuje mnogo odricanja u životu svakog člana ove ekipe, a ono što ih čini ponosnim i daje im motivaciju za rad jesu komplimenti koji svakodnevno dolaze i koji ih motivišu da još bolje, energičnije i kreativnije rade svoj posao.

Ulažu privatne resurse



"Projekat '1921TV' zahtijeva mnogo odricanja, dosta uloženog vremena, organizacijske sposobnosti, pređenih kilometara, uloženih vlastitih finansijskih sredstava, ali i konstantnog učenja i napredovanja u radu te prilagođavanja kompleksnim situacijama na bh. terenima. Sa druge strane, gledanost, riječi hvale i podrška od naših navijača čine nas zaista ponosnim pa i samosvjesnim da smo uradili nešto dobro za Želju i za sve ljude kojima je klub prirastao srcu, a samim tim i da je sve to vrijedno truda. Iako većina nas ima svoje stalne poslove uspijevamo uskladiti sve obaveze. Petogodišnjim radom smo stvorili brand koji je prešao granice naše zemlje jer često dobijamo pozitivne kritike iz okruženja pa i šire. Jedna od satisfakcija je sigurno što nas prepoznaju na bh. terenima ili na ulici i u razgovoru sa našim momcima izražavaju zadovoljstvo urađenim poslom pa i želju da njihovi klubovi imaju nešto slično. Jednostavno, mi ulažemo svoje privatne resurse u ovaj vid zadovoljstva, a satisfakcije za naš rad dolaze na različite i neočekivane načine", kažu nam iz Udruženja "1921".

Najveći motiv u ovoj priči svakako je ljubav prema klubu koja ih iz dana u dan tjera naprijed, a kada su rezultati loši ili ispod očekivanja, onda motivaciju pokušavaju pronaći u pohvalama protivničkih navijača:

"Sam FK Željezničar i ljubav prema njemu su dovoljan motiv koji vas stalno 'tjera' naprijed i da radite bolje i kvalitetnije. Kada su dobri, a i loši, rezultati naši članovi se međusobno bodre i skupa prolazimo sve što i igrači na terenu, samo na neki svoj način jer ipak smo se rađali i odrastali uz Željezničar. Nekada snagu i motivaciju dobijemo i od suparničkih navijača, nogometaša, rukovodioca klubova i sudija koji također pohvale naš rad. Inspiraciju za rad nalazimo svuda oko nas, ali i pratimo kako to rade klubovi u Evropi što iskoristimo za razne novitete pa i prilagodimo potrebama, tehničkim mogućnostima pa i samom sadržaju".

Foto: D. Ć./Klix.ba Foto: D. Ć./Klix.ba


Udruženje "1921" nije zvanično dio FK Željezničar, ali kako kažu, stoje na istoj strani i u svakom trenutku idu ka istom cilju. Zanimalo nas je kako u tim okolnostima se finansira jedno udruženje građana.

"S klubom imamo korektne odnose jer, iako zvanično nismo dio kluba, stojimo na istoj strani i stremimo ka istom cilju. Neko na nogometnom terenu, neko kroz administrativni rad, a mi kroz ono što najbolje znamo- multimediju. Simbioza jednostavno mora da postoji. Iako je naše finansiranje na bazi dobrovoljnih priloga i sponzorstva sa kojim uspijemo zatvoriti finansijsku konstrukciju održavanja opreme i putovanja u Bosni i Hercegovini, ipak nismo u mogućnosti pokriti troškove inostranih utakmica i odlaske na pripreme sa ekipom gdje nam klub maksimalno izlazi u susret i omogući putovanje sa ekipom. Ovim putem želimo od srca da se zahvalimo na tome", kažu nam.

Ekipa "1921TV" često se susreće s velikim brojem poteškoća na gostujućim utakmicama, a kažu nam kako im većina klubova u BiH izlazi u susret i pruža traženi broj akreditacija kako bi pokrili čitav teren.

Uvijek može bolje, važno je biti uporan



"Prije svake utakmice naša ekipa se najavi klubu kojem FK Željezničar gostuje, a brojna ekipa u većini slučajeva dobije tražene akreditacije. Kada je riječ o samom snimanju i uslovima na stadiona u našoj državi susrećemo se sa dosta poteškoća koje ipak rješavamo na licu mjesta. I sami ste upoznati o nerazvijenosti infrastrukture u našoj ligi, ali mi se uvijek trudimo da pozicije koje odaberemo i zauzmemo budu kvalitetne i zanimljive našim pratiocima kada gledaju izvještaje", pričaju nam.

Foto: D. Ć./Klix.ba Foto: D. Ć./Klix.ba


Na pitanje koliko su zadovoljni svojim radom te da li smatraju da mogu bolje, na bilo koji način i u bilo kojem obliku, članovi ove ekipe svjesni su svih poteškoća s kojima se susreću i uvijek su, kako kažu, spremni na dodatno ulaganje, koliko je to opet u skladu s njihovim mogućnostima:

"Uvijek može bolje. S obzirom da neki naši članovi imaju svoje poslove i da im '1921TV' dođe kao hobi, mi smo i više nego zadovoljni postignutim, pogotovo kada je riječ o našim prepoznatljivim izvještajima sa utakmica FK Željezničar. Do sada su video radovi 1921TV imali oko 8 miliona pregleda ili oko 25 miliona pregledanih minuta što su respektabilni podatci ako uzmemo u obzir teritorije na kojim smo gledani i specifičnost same teme tj. prezentaciju domaćeg kluba. Prostora za napredak svakako ima u nekim drugim oblastima našeg rada i naravno da nam je cilj da naš finalni proizvod bude bolji od onog koji je urađen prethodni put. Opet ponavljamo, s obzirom da je cijeli projekat zasnovan isključivo na ljubavi prema klubu, želji što bolje promocije kluba i volontiranju, izgradili smo prepoznatljiv i respektabilan brand u državi. Uzimajući u obzir napredak tehnologije kao i cijene iste moramo priznati da sa ovakvim načinom rada teško održavamo korak ali... Ipak, trudimo se biti aktuelni održavanjem i obnavljajnjem postojeće, kao i nadogradnjama sa modernijom. Uglavnom, još uvijek uspijevamo biti aktuelni i našim gledaocima prezentovati najbolji mogući kvalitet. Najveća prepreka u svemu tome su naravno finansije ali zahvaljujući samofinansiranju, pomoći članova Udruženja '1921 kao i podrškom sponzora (kako pojedinačnih tako i kolektivnih kao npr. Udruženje navijača Želje iz USA i Kanade) nekako se nosimo sa tim".

Za kraj, istakli su da podržavaju svaki novi oblik ovakve video prezentacije kluba u BiH.

"Pozdravljamo svaki sličan projekat koji će donijeti popularizaciju i poboljšavanje medijske prezentacije sportskih kolektiva u javnosti. Nažalost, u našoj zemlji još uvijek svijest o bitnosti medijske prezentacije kluba na digitalnim medijima nije razvijena pa samim tim mali broj klubova uopće ima ovakve ili slične projekte. Neke od najbitnijih stvari za ovakve projekte pored tehničke opremljenosti i novčanih sredstava su organizacija, konstantnost, posvećenost, maštovitost, inovativnost i naravno, strpljenje. Prije pet godina smo se radovali kada bi i petsto ljudi pogledalo izvještaj ali nas to nije obeshrabrilo nego smo slijedeći gore pomenute principe uspjeli i došli na trenutni nivo", rekli su za kraj razgovora za Klix.ba.



Udruženje "1921" dokaz je da se u BiH mogu razviti pozitivne ideje i priče, ali da je za takvo nešto u osnovi potrebno mnogo želje, truda i prije svega žrtvovanja. Svojim radom uspjeli su doći na najviši multimedijalni nivo kada su u pitanju svi sportski kolektivi u BiH, ali tu se ne žele zaustaviti. To je stav koji ih vodi naprijed.
Prijavi grešku


Komentari (54)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...