{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik

T
26.1.2012. u 16:15
0
14
Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik
0
Bayernovo "bombastično" pojačanje ispalo marketinški trik
Spektakularno pojačanje najavio je u četvrtak ujutro njemački nogometni div Bayern, da bi se nekoliko sati kasnije sve pokazalo samo kao obični marketinški trik.
Na svojoj je službenoj web-stranici bavarski klub u jutarnjim satima četvrtka najavio "bombastično" pojačanje u napadu i pozvao sve navijače da putem Facebooka prate izvanrednu konferenciju za novinare u 14 sati. Prije toga je, dakako, svako ko je želio pratiti pres-konferenciju uživo morao "lajkati" Bayernovu stranicu na najpopularnijoj društvenoj mreži.

I kada je napokon došlo vrijeme konferencije koju su svi napeto očekivali, Bayernov sportski direktor Christian Nerlinger otvorio je omotnicu u kojoj je trebalo pisati ime pojačanja, no umjesto toga se na "papiru" pojavila fotografija profila svakog ko je u tom trenutku gledao prijenos. Nerlinger se, dakako, pritom dobro nasmijao, objasnivši kasnije da je cijela priča bila marketinški trik za privlačenje novih "fanova" na Bayernovoj stranici na Facebooku.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Ko će biti prvak BiH u košarci?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: