Pogrešan potez
49

Arsenalova kampanja za nove dresove okončana užasnim porukama o Hitleru i Jevrejima

N. K.
Foto: Twitter
Foto: Twitter
Adidas je pokušao uključiti navijače u promociju Arsenalovog novog domaćeg dresa, ali se situacija na Twitteru potpuno okrenula zbog ljudi koji su se uključili na najstrašniji način.

Kompanija Adidas je jučer lansirala Arsenalov najnoviji dres, a njemačka kompanija je odlučila uključiti u priču navijače na društvenoj mreži Twitter.

Naime, ukoliko bi navijači tvitali o dresu s hashtagom #DareToCreate, onda bi Twitter profil britanskog Adidasa automatski generirao tvit s printom imena navijača na zadnjoj strani dresa.

Nažalost, kampanju su preuzeli ljudi s uvredljivim Twitter profilima, uključujući "SpaliteSveJevreje", "HitlerJeNevin" i "MadelineMcCann".

[TWITTER]1145875512797138945[/TWITTER]

[TWITTER]1145877618442625024[/TWITTER]

Kampanja nije uspjela automatski blokirati uvredljive profile pa je prošlo dosta vremena dok tvitovi nisu obrisani.

"Kao dio našeg partnerstva s Arsenalom postali smo svjesni zloupotrebe mašine za Twitter personalizaciju koju su kreirali uzbuđeni navijači kako bi dobili ime na leđima novih dresova. Ipak, određen broj ljudi je stvorio uvredljive profile pa smo odmah isključili funkciju, dok će Twitter ekipa istraživati ovaj slučaj", rekao je glasnogovornik Adidasa za Guardian.