Košarka
0

Odluku LeBrona Jamesa pratilo uživo skoro 10 miliona ljudi

Totalsport
Foto: AP
Foto: AP
Prema procjeni američke marketinške i oglašavačke tvrtke The Nielsen Company, odluku ponajboljeg košarkaša današnjice LeBrona Jamesa o nastavku svoje karijere pratilo je uživo oko 9.95 miliona ljudi u SAD-u putem tv-ekrana.

U noći s četvrtka na petak James je uživo na ESPN-u objavio da će nakon sedam godina provedenih u Cleveland Cavaliersima prijeći u redove Miami Heata, a Nielsen Company objavio je rezultat istraživanja prema kojem je to bio treći najgledaniji program na kablovskoj televiziji ove godine.

Gledaniji su bili tek NFL Pro Bowl (12.3 milijuna gledatelja) i epizoda dječje serije "iCarly" (11.2 milijuna gledatelja).

Osobiti je interes za budućnošću Jamesa vladao u Clevelandu gdje se procijenjuje da je jedan televizor u svaka četiri kućanstva imao upaljen ESPN-ov kanal.

NBA