Komentari (13)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Forza Ferrari!
Da nisu otkazale kočnice, nebi bili među prvih deset 🤣
Ne pratim F1 nešto posebno ali kako je moguće da prvi i drugi vozač ne bi bili ni u TOP 10 ako samo jedan vozač odustane?
Nek ti znas
Nije završio ni George Russell, Klix uredniče.
FIA namještaljka i dogovor sa timovima da bi F1 bila zanimljiva radi profita, ljudi po bosni vozaju Golfove dvojke 40 godina i kočnice rade savršeno
Da, ali golf koči sa 60 kmh na 40 kmh i pri tome mu treba 10 sekundi. A F1 bolid koči sa 300 kmh na 60 kmh u 2 sekunde.
Dino Beganović pobijedio u F3
Vrijedilo ustati. Šteta zbog Maxa, ali utrka je bila zanimljiva. Znači, Ferrari konačno sredio motor, koliko toliko, ne troše više ni gume kao prije i odluče da otpuste Sainza(koji ima već dvije pobjede u zadnjih godinu) i brži je od Leklera, da bi doveli Hamiltona u kojem nema više nikakve borbenosti ni žara za trkanjem
Kako je brzi kad je zadnje dvije sezone lecler uvijek ispred njega u poretku? Da si gledao od pocetka do kraja skontao bi da je lecler startao sa 4-te pozicije. Mozda bi i on pobijedio da je startao drugi obzirom da je na kraju razmak bio 2.3 sekunde
Jest Lekler bio ispred, ali je forsiran kao vozač broj 1. Iako to Ferrari javno poriče, vidljivo je štimanje strategije prema njemu(što je legitimno). Sjeti se prve trke ove sezone, najbolje je pokazala
PRIKAŽI ODGOVORE (1)