Španac je 2005. i 2006. godine osvojio naslov svjetskog prvaka kao vozač Renaulta. U Ferrari je prešao 2010. nadajući se da će u najslavnijoj svjetskoj ekipii dodatno ispuniti svoj životopis naslovima, no najveći su mu doseg bila tri druga mjesta na koncu sezone. Iako Alonso izvlači maksimum iz svoga bolida i mnogi ga stručnjaci smatraju najkompletnijim vozačem današnjice, Ferrari posljednjih godina jednostavno ne uspijeva pratiti Red Bull i Mercedes.
I prošli vikend je u Austriji sjajnom vožnjom dovukao Ferrari do petog mjesta, ali pobjedu nije slavio više od godine dana.
"Koliko sam zadovoljan rezultatom u Austriji? Ne pretjerano. Već pet godina je tako. Postoji zadovoljstvo jer svi vjeruju da uvijek izvlačim maksimum. Postoji i poštovanje drugih vozača, vođa ekipe i navijača, ali ja bih više volio da me niko ne poštuje, a da osvajam više trofeja", priznao je 33-godišnji Španac.