Rudnik novca
0

Braća Kličko zarađuju i do deset miliona eura po borbi

Totalsport
Pametnim su razvojem bokserskih karijera ukrajinska braća Vitalij (38) i Vladimir (33) Kličko postali istinski rudnik novca. Po borbi zarađuju između sedam i deset miliona eura.

Ekspertizu je u nedjelju donio njemački dnevnik Bild, ponukan izvanrednim financijskim rezultatima borbe između Vitalija Klička i Chrisa Arreole u losanđeleškom Staples Centeru. Kličko je odbranio teškaški naslov po WBC verziji prekidom borbe nakon desete runde.

Njemački RTL, nositelj prava prijenosa za Europu, braći za svaku borbu koju odrade isplati po tri miliona eura. Polaminutna reklama između rundi na RTL-u tokom meča košta 99.000 eura, u slučaju da se radi o udarnom terminu, što ovaj put nije bio slučaj.

Zato je producentska kuća HBO prava prijenosa za Sjevernu Amriku platila između dva i tri miliona eura, što već sugerira da su nepobjediva braća napokon uspjeli osvojiti i američko tržište.

Važno je da su Ukrajinci osnovali vlastitu promotersku kuću, te da prihode od svojih mečeva ne dijele sa posrednicima. Od ostalih partnera dvojice Klička valja izdvojiti lanac fitness-centara McFit, koji braći plaća milion eura godišnje. Obojica također imaju vrlo unosne ugovore s Milchsnitteom i Hugo Bossom, koji ima na godinu u kasu donese još pokoji milion.

Istraživanje oglasnog kredibiliteta u marketing-magazinu Horizont, koje je mjerilo isplativost reklamne poruke ovisno o njezinom prijenosniku, pokazalo je da su Ukrajinci marka broj 1 u Njemačkoj. Oglašivači ih drže najisplativijim kanalima oglašavanja obzirom da su im dali 24.9% glasova. Tek nakon njih slijede TV-zvijezde Thomas Gottschalk i Günther Jauch, bivša teniserka Steffi Graf i manekenka Heidi Klum.