Turneja lažnog pehara svjetskih nogometnih prvaka po Americi izazvala je gnjev prevarenih građana, uključujući i gradonačelnika Bostona, koji ga je u javnosti i ljubio, dok su mnogi američki Italijani plaćali i po pet dolara za fotografiranje sa replikom.
Pivara Anheuser-Busch organizirala je dolazak trofeja, kojeg su u Njemačkoj pobjedom nad Francuskom osvojili Italijani, no u najavama ni riječju nije spomenuto da se ipak ne radi o originalnom 37 centimetara visokom peharu, optočenom sa 16-karatnim zlatom.
"Mislio sam da držim isti pokal koji su prije mene ljubili italijanski nogometaši u Njemačkoj. Prevaren sam i za to bi netko morao odgovarati", kazao je gradonačelnik Bostona Thomas Menino, koji je primio brojna pisma ogorčenih sugrađana.
Tvrtka Anheuser-Busch, koji je jedan od glavnih sponzora Svjetskog nogometnog prvenstva izvinula se zbog neugodnosti, ustvrdivši da se ne radi o pokalu iz Njemačke, već onom kojeg će osvojiti najbolja ekipa svijeta na SP 2010. u Južnoj Africi.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Prijeti li mreži krah
Šta predviđa zabrana TikToka u SAD-u i koje bi zemlje mogle slijediti taj primjer
Vezani članci