Napravio četiri igre
11

Zeničanin Nirhan radi sa svjetskim gaming studijima, sve je krenulo od Commodorea 64

E. M.
Zeničanin Nirhan Nikontović je 42-godišnji zaljubljenik u programiranje. Iza sebe ima četiri kreirane igre za Android, a ljubav prema programiranju počela je još prije 30 godina na Commodore-u 64.

Nikontović je završio Mašinski fakultet Univerziteta u Zenici kao jedan od najuspješnijih studenata generacije, primljen kao asistent ali je ipak odlučio otići u privatnike i posvetiti se radu u struci kao menadžer u porodičnoj firmi koja se bavi inžinjeringom i izvođenjem mašinskih radova u industriji.

Ipak, rad na računarima i ljubav prema programiranju aplikacija pratila ga je kroz čitav život tako da i pored redovnih poslovnih aktivnosti u kompaniji i drugih obaveza, i danas uspijeva da kreira aplikacije, a posebno Android igre i sarađuje sa nekim svjetski renomiranim dizajnerima i programerima iz studija kao što su Monee, Supersonic i Azur Games.

“Prvi računar koji sam nabavio bio je Commodore 64. Dok su svi igrali igre, ja sam htio nešto da napravim. Tada nije bilo interneta, teško je bilo doći čak i do pisane literature koja se bavi ovom problematikom. Došao sam u posjed jedne knjige koju sam proučavao dok sam imao oko 12 godina i tada je sve počelo. Proučio sam je što kažu uzduž i poprijeko i onda sam počeo praviti neke male igre kao što je gađanje balona u zraku i slično. Mnogo kasnije je to postalo mnogo ozbiljnije”, govori Nikontović u razgovoru za Klix.ba.

Ozbiljnije bavljenje informatikom krenulo je na Mašinskom fakultetu u Zenici. Većinu zadataka koje je imao, trudio se da prvo riješi sopstvenim softverom i samim tim svoj stepen znanja je podigao na viši nivo u dot.net jezicima, a kasnije u Unreal Engine i Unity u kojem su napravljeni mnogi svjetski poznati naslovi poput Call of Duty-a i Fortnite-a.

Na Google Play-u za sada je samostalno lansirao četiri igre i to: Splash Cube Challange, Slice Smash: Break it all, Lightning Ball: Return Home i Dish Runner, a saradnja sa kolegama dizajnerima iz pomenutih renomiranih studija dala mu je vjetar u leđa da se nastavi baviti s ovim poslom u slobodno vrijeme pored svog primarnog posla.

Mladima, koji se bave ili žele da se bave programiranjem igara poručuje da budu uporni ako to vole i ako im je to strast, da uživaju u samom procesu kreiranja i učenja koliko im to vrijeme dozvoljava, a rezultati će doći sami.

“Programiranje volim iako kao sporedni posao nije lako, volim sam proces rješavanja problema, jer kad radite na nekom projektu bilo sam ili sa timom suočavate se sa takozvanim problemima. Na vama je da nađete rješenje. Uspio sam kao mašinski inžinjer i menadžer, a i ova ova strast će sigurno još trajati i razvijati se”, zaključio je Nikontović za Klix.ba.