Novi način analize
3

YouTube kreatori će znati koji dio videa od 360 stepeni najviše gledate

Klix.ba
Foto: Verge
Foto: Verge
YouTube će svojim kreatorima uskoro omogućiti pristup novim podacima prikupljenih tokom analize pregleda videa od 360 stepeni, prenosi The Verge.

Naime, YouTube će kreatorima prikazati tačne prostorne dijelove videa koji najviše skreću pažnju gledatelja i koje gledatelji najčešće konzumiraju tokom iskustva posmatranja sadržaja od 360 stepeni.

Podaci će biti prezentovani u maniru toplotnih mapa, te će područja videa koja korisnici najviše gledaju biti obilježena odgovarajućom jakom bojom čija se nijansa mijenja u zavisnosti od privlačnosti gledateljevom oku.

Ova opcija bit će dostupna korisnicima čiji video pređe 1.000 pregleda.

Glavni cilj Googleove platforme jeste pomoći kreatorima da uz analizu shvate koji dijelovi videa donose najveću dobit i time povećanju kvalitet budućih sadržaja.

Trenutno, video sadržaj načinjen kamerama čiji objektivi „hvataju“ okruženje od 360 stepeni mogu se najbolje konzumirati putem VR uređaja, ali gledanje je moguće i putem klasičnih displeja uz dodatnu fizičku rotaciju, naprimjer, smartphonea ili tableta ili jednostavnim scrolanjem kursorom miša na dekstop računaru.

Vezani članci