Tehnologija
0
Yahoo kupio kompaniju za bihevioralno oglašavanje za 300 miliona dolara
Sarajevo-x.com
Yahoo je sklopio dogovor o kupovini pete najveće online marketiške mreže, BlueLithium, za 300 miliona dolara u gotovini. To je najnoviji korak ove kompanije da konsoliduje svoje redove i da se uključi u rastući bihevioralni princip oglašavanja.
BlueLithium je kompanija stara tri godine te koristi tehnologiju praćenja ponašanja konzumenata dok idu sa stranice na stranicu, dozvoljavajući poslovnim subjektima da ponude što relevantnije oglase. Kupac koji je tražio i kupovao proizvode prijateljski nastrojene prema okolini, naredne sedmice bi mogao primijetiti oglase za hibridne automobile.
Dogovor koji je objavljen u utorak, dodatni je poticaj vlastitom pokušaju Yahooa da plasiraju oglase bihevioralnom metodm svojim korisnicima Yahoo Maila i Yahoo Travela kojih ima oko 250 miliona.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci
Od AOL-a do Googlea
Ove web stranice su bile najpopularnije na internetu od 1993. do danas
Neuspješan projekt