{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Ukrajinska igra s radnjom u Auschwitzu izazvala bijes u Poljskoj

7.11.2018. u 08:37
2
20
Ukrajinska igra s radnjom u Auschwitzu izazvala bijes u Poljskoj
2
 
Još uvijek nedovršena ukrajinska videoigra čija se radnja odvija u zloglasnom nacističkom logoru Auschwitz izazvala je bijes u Poljskoj, a studio koji radi na igri je primoran napraviti znatne izmjene.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Originalna verzija igre je nudila igračima da izaberu ulogu zatvorenika ili SS stražara. Igra pod nazivom "Cost of Freedom" nije poput klasičnih igara kojim možete "ubiti" nekoliko sati slobodnog vremena, kreacija je amaterskog tima developera, horor pucačina čija se priča odvija u koncentracionom logoru Auschwitz, a koja se fokusira na to kako nekontrolisana sila tjera ljude da čine zlo te koliku cijenu čovjek može platiti kako bi preživio. Barem tako tvrdi Dmitry Dybin, predstavnik tima developera iz studija Aliens Games. Neki sumnjaju da je zapravo on jedina osoba koja stoji iza igre.

Igrači mogu izabrati ulogu zatvorenika koji pokušavaju pobjeći ili se osvetiti svojim mučiteljima, a mogu preuzeti i ulogu stražara koji navodno mogu raditi sa zatvorenicima šta god požele.

Koncept igre je sam po sebi "neosjetljiv", a bijes je izazvao nakon što je prvi promotivni video editovao korisnik YouTubea Pierro Cocco. On je iskoristio originalni snimak gameplayja te je dodao muziku koja je uvredljiva za Poljake. U zemlji gdje su kriminalizirane riječi "poljski kampovi smrti", jer se smatra kako se njima Poljake krivi za zločine nacista, video je bio provokacija.

Igra se našla na naslovnicama poljskih medija, a uključili su se i neki političari. Poljski Institut za nacionalno sjećanje je zatražio istragu o igri koja je zaista pokrenuta. Developeri su bili meta napada na internetu jer su Poljaci ukrajinske developere nazvali simpatizerima nacista. Postoji i popularna teorija da je Dybin ruski agent provokator s misijom da posvađa Poljake i Ukrajince pomoću igre koju ne namjerava nikad završiti.

S druge strane, Dybin tvrdi da je jednostavno dobio ideju za gameplay za koji je smatrao da će se dobro uklopiti u okruženje logora smrti. Nakon skandala je studio pokušao kontrolisati štetu te je izbrisao sve poveznice s Auschwitzom. Kreiran je novi trailer u kojem nema ničega što identificira logor, a to znači da je uklonjen i natpis "Arbeit macht frei". Međutim, efekta nije bilo.

Stoga su developeri odlučili da promijene kompletno okruženje te da se priča igre odvija na Antarktiku. Detalja zasad nema.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: