U rezultatima istraživanja IDC-a, koje je urađeno pod pokroviteljstvom Facebooka, navodi se da je u online anketi učestvovalo 7.446 korisnika ove društvene mreže u dobi od 18 do 44 godine, a radi se o vlasnicima iPhonea i Android pametnih telefona. Anketiranje je provedeno u toku jedne sedmice u martu.
Korisnici pametnih telefona u prosjeku ukupno potroše pola sata dnevno na Facebook. Na svoj profil najčešće ulaze navečer, neposredno prije spavanja. Tokom dana na ovu društvenu mrežu korisnici u prosjeku ulaze 13,8 puta i obično na njoj ostaju nešto više od dvije minute.
Teretana je jedno od najčešćih mjesta odakle ljudi preko svojih telefona ulaze na Facebook, to radi njih 48 posto, a 47 posto ulaze na Facebook dok pripremaju ručak.
Iako je Facebook na trećem mjestu najpopularnijih aplikacija na pametnim telefonima, nakon e-maila i pretraživača, 79 posto korisnika ga provjerava odmah 15 minuta nakon buđenja.
Većina, odnosno 62 posto ljudi, koriste svoje pametne telefone odmah nakon buđenja. Oko 70 posto Facebook korisnika su njegovi česti posjetitelji, a više od pola ga posjete svaki dan. Svi ispitanici u anketi su s područja SAD-a.