Studija pokazuje da se nove tehnologije brzo šire po starom kontinentu, ali da ostaju i duboke podjele.
- Evropa bi trebala učiniti više kako bi globalno bila konkurentna. Unatoč napretku, trećina građana EU-a nije nikad koristila internet. Samo sedam posto potrošača kupovalo je online u drugoj zemlji članici. Evropa je i dalje iza SAD-a i Japana u investicijama u istraživanje i razvoj informatičke i komunikacijske, ističe Evropska komisija.
Četrdeset i tri posto EU građana koristi internet svaki dan. Sedamdeset i pet posto koristi ga redovno, što znači jednom nedjeljno, dok se 2005. njime redovno služilo 43 posto stanovnika.
Najveće povećanje u korištenju interneta zabilježeno je u tom razdoblju u Irskoj, Češkoj, Francuskoj, Mađarskoj, Latviji i Litvi, dok Italija, Kipar, Rumunija i Portugal zaostaju.
Najaktivniji korisnici interneta su mladi u dobi između 16 i 24 godine - 73 posto njih redovno koristi napredne usluge kako bi stvorili i podijelili online sadržaje.
Niska stopa korištenja uglavnom se primjećuje u dobnoj grupi između 65 i 74 godine, među ekonomski neaktivnom populacijom s niskim nivoom obrazovanja. Takve socijalne razlike snažno su prisutne u Rumuniji, Grčkoj, Bugarskoj, Kipru, Portugalu, Slovačkoj, Španiji, Litvi, Sloveniji i Italiji, dok je najsnažnija "digitalna ravnopravnost" zabilježena u Holandiji, Švedskoj, Norveškoj, Danskoj, Finskoj i Luksemburgu.
Izvještaj također pokazuje da je Evropa i pravi "mobilni kontinent" koji ima više pretplatnika mobilnih telefona nego stanovnika.