Velika anketa u kojoj je učestvovalo 1000 tinejdžera iz Velike Britanije pokazala je koliko vremena mladi ljudi provode na internetu, te na što troše najviše tog vremena.
Anketa je tako pokazala da najviše vremena, oko tri i pol sata tinejdžeri provedu na MSN-u, oko dva sata na YouTubeu, te isto toliko na različitim chatovima.
Odmah iza toga dolaze pornografski sadržaji na koje tinejdžeri troše oko dva sata od 31 online sat sedmično.
Više od sat vremena mladi provode na stranicama koje propagiraju estetske zahvate, od povećanja grudi do kolagenskih implantata za usne, oko sat i pol na stranice koje daju informacije o trudnoći i planiranju porodice, te oko 35 minuta provode na stranicama s dijetama i savjetima za gubljenje kilograma, piše Telegraph.
Jedan od četiri ispitana tinejdžera priznao je da svakodnevno na internetu priča sa strancima i da to smatra bezazlenim, dok svaki treći tinjedžer skriva šta je radio online kad roditelji ili neko drugi iznenada uđu u prostoriju.
Istraživanje je izvršio website Cybersentinel koji inače nudi softverska rješenja za roditelje koji žele imati kontrolu nad nedozvoljenim internet sadržajima kojima su njihova djeca svakodnevno izložena.