Studija koju je provela kompanija CCS Insight pokazala je porast ovog načina pristupanja web stranicama za društveno umrežavanje, ali i činjenicu da je Facebook popularniji od Twittera, MySpacea i Beboa zajedno.
FB putem mobitela pretražuju najviše korisnici između 16 i 35 godina starosti, a tinejdžeri i dalje preferiraju Facebook u odnosu na sve popularniji Twitter.
"Tinejdžeri ne koriste Twitter. Shvataju da niko ne gleda njihove profile, tako da su status-poruke koje ostavljaju za njih besciljne", smatra Matthew Robson, a prenosi BBC. "Zaboravite na muzičke i video sadržaje. Društveno uvezivanje je ono u čemu Facebook caruje."
Dodatke za svoje mobilne telefone najčešće kupuju korisnici između 21 i 36 godina, stoji u izvještaju, a analitičar Paulo Pescatore iz kompanije CCS Insight smatra da bi se trebalo više potruditi oko reklamiranja proizvoda za žene.
"Potrebno je više od roze okvira da bi se u toj oblasti uspjelo", poručuje on.
CCS predviđa da će do kraja 2009. oko 44% korisnika mobilne telefonije surfati internetom upravo služeći se tim spravama.