Istraživanje Literacy Trusta
0

Tehnologija pomaže djeci da bolje pišu

Sarajevo-x.com
Djeca koja pišu blogove, dopisuju se ili koriste društvene mreže, mnogo bolje pišu od djece koja to ne rade, podaci National Literacy Trusta.

Istraživanje koje je sproveo National Literacy Trust, uključilo 3001. dijete u dobi od devet do 16 godina. Rezultati istraživanja su pokazali da 24 posto djece ima svoj blog, a čak 82 posto od ispitanika je poslalo SMS poruku bar jednom mjesečno, dok njih 73 posto koristi online chatove kako bi komunicirali sa svojim prijateljima.

Od djece koja nikad nisu pisala blogove ili koristili društvene mreže, njih 47 posto ocjenili su svoje pisanje kao dobro ili vrlo dobro, dok je 61 posto blogera i 56 posto korisnika socijalnih mreža reklo isto.

"Naše istraživanje pokazuje snažnu povezanost između djece koja koriste tehnologiju i šablona za čitanje i pisanje. Njihova involviranost u online tehnologiju potiče njihovo zanimanje za pisanje kratkih priča, pisama, pjesama i dnevnika“, rekao je za BBC News Jonathan Douglas, direktor National Literacy Trusta.

Douglas je odbacio kritku o neformalnom stilu pisanja, koji se usvaja tokom online komunikacije, te dodao da što više formi komunikacije djeca usvoje, veće su mogućnosti da će njihove vještine u pisanju biti poboljšanje i usavršene.