Pisali peticiju
3

Snapchat zbog redizajna izgubio milione korisnika

Klix.ba
Direktor Snapchata Evan Spiegel se nadao da će redizajn aplikacije ojačati oglašivače na platformi i bolje plasirati reklame korisnicima, međutim, nekoliko mjeseci nakon predstavljanja redizajna došlo je do pada broja korisnika.

Više od 1,2 miliona korisnika širom svijeta je potpisalo peticiju kojom su tražili od kompanije da se predomisli. Snapchat je to ignorisao, a sada je potvrdio da ga je redizajn koštao gubitka 2 posto dnevno aktivnih korisnika. Tačnije, broj korisnika je pao sa 191 na 188 miliona za samo jedan kvartal.

"Smatramo da imamo najveće frustracije dosad te želimo napraviti napredak i iskoristiti priliku da pokažemo određeni sadržaj određenim ljudima", saopćeno je.

Ovo je prvi put da je kompanija izgubila korisnike, a jasno je da ih neće biti lako vratiti.

Međutim, finansije su premašile očekivanja investitora. Prihod je porastao za 44 posto u odnosu na prošlu godinu i to sa 182 miliona u drugom kvartalu prošle godine na 262 miliona dolara ove godine. Vrijednost dionica je također porasla, a zbog toga je i saudijski princ Alwaleed Bin Talal kupio 2,3 posto udjela u kompaniji.

Također, kompanija je na tržište plasirala svoje naočale Spectacles u proteklom kvartalu, ali nema informacija o tome kako ide prodaja.