Tehnologija
0

Proizvođač skupocjenog nakita Cartier na MySpaceu

Sarajevo-x.com
Cartier, jedan od najvećih proizvođača skupocjenog nakita, udružio se s popularnim web sajtom za socijalno umrežavanje MySpaceom kako bi privukao nove kupce za svoje luksuzne proizvode.

Poznata francuska kompanija, naime, u sklopu MySpacea ima vlastiti web sajt posvećen kolekciji "Love" s 124 impresivnih komada nakita, gdje posjetioci mogu gledati romantične video snimke, slušati posebno odabrane ljubavne pjesme i ostavljati poruke.

Web sajt www.myspace.com/lovebycartier već ima više od 3.800 "prijatelja" uključujući i mnoge slavne i poznate osobe poput članova grupe "Good Charlotte", Stinga i Loua Reeda, nekadašnjeg pjevača američke rock grupe "Velvet Underground" koji već odavno surađuje s Cartierom.

Cartier je tako postao jedan od prvih brendova luksuzne robe koji se odlučio rkelamirati na web sajtu za socijalno umrežavanje.

Francuska grupacija LVMH, u čijem su vlasništvu kompanije luksuzne robe poput Louisa Vuittona i Christiana Diora, u junu ove godine je podnio tužbu na sudu protiv online aukcije eBay zbog dozvoljenih prodaja kopija njihovih proizvoda. Sud u Parizu je presudio da je eBay počinio "niz ozbiljnih grešaka", te naredio isplatu naknade štete od gotovo 40 miliona eura grupaciji LVMH.