Online marketning je vruća tema već neko vrijeme. Situaciju na tom području dodatno podgrijava rivalstvo između Googlea, Microsofta i Yahooa. Svaki klik na oglas koji ovi giganti postave, plaća se. Ipak jedna studija tvrdi da bi čak 15% klikova moglo biti lažno generisano.
"Ovo su prvi rezultati bazirani na jednom ograničenom dijelu tržišta", izjavio je Joseph Milana, glavni naučnik na Institutu za istraživanje i razvoj "Fair Isaac". "Tražimo još marketinških kompanija koje bi nam pomogle da dođemo do prave slike i sagledamo stvarnu veličinu problema na širem tržištu".
U ugovoru "pay-per-click" (plaćanje-po-kliku), online oglašivač mora platiti za svaki klik koji je napravljen na njegovom oglasu. Iako postoje mehanizmi koji sprječavaju takve radnje, klik prevare postaju sve uobičajenije, tvrde stručnjaci sa Fair Isaaca.
Možda vas zanima
Pokazalo istraživanje
Najveće greške koje ljudi čine tokom seksa: Zbog njih ne postižete zadovoljstvo
Prvi smo ga posjetili
Bingo City Centar se otvara sutra na Ilidži: Evo šta nudi novi tržni centar u Sarajevu
Vezani članci