Tehnologija
0

Prevare u online oglašavanju

Sarajevo-x.com
Online marketning je vruća tema već neko vrijeme. Situaciju na tom području dodatno podgrijava rivalstvo između Googlea, Microsofta i Yahooa. Svaki klik na oglas koji ovi giganti postave, plaća se. Ipak jedna studija tvrdi da bi čak 15% klikova moglo biti lažno generisano.

"Ovo su prvi rezultati bazirani na jednom ograničenom dijelu tržišta", izjavio je Joseph Milana, glavni naučnik na Institutu za istraživanje i razvoj "Fair Isaac". "Tražimo još marketinških kompanija koje bi nam pomogle da dođemo do prave slike i sagledamo stvarnu veličinu problema na širem tržištu".

U ugovoru "pay-per-click" (plaćanje-po-kliku), online oglašivač mora platiti za svaki klik koji je napravljen na njegovom oglasu. Iako postoje mehanizmi koji sprječavaju takve radnje, klik prevare postaju sve uobičajenije, tvrde stručnjaci sa Fair Isaaca.