Promjene u zaštiti privatnosti
0

Otvoreno pismo osnivača Facebooka

Sarajevo-x.com
Osnivač Facebooka, Mark Zuckerberg uputio je svim korisnicima ove stranice za društveno umrežavanje otvoreno pismo u kojem je najavio nekoliko promjena kako bi korisnici mogli više zaštiti svoju privatnost.

Trenutno Facebook ima više od 350 miliona korisnika diljem svijeta. S obzirom da se broj svakodnevno povećava korisinici iako žele ostati uvezani sa svojim prijateljima, ipak brinu o svojoj privatnosti, a da bi poboljšao tu zaštitu Facebook je odlučio uvesti nekoliko promjena.

"Blizu 50 posto korisnika Facebooka su članovi regionalnih mreža s toga je zaštita njihove privatnosti veoma bitan segment. Ukoliko načinimo bolji sistem tada će više od 100 miliona korisinika imati bolju kontrolu informacija koje dijele s ostalima.

Sistem kakav je sad dobro je funcionisao kada su korisnici Facebooka bili uglavnom studenti, jer oni možda i žele dijeliti sav svoj sadržaj s kolegama. No, sada neke regionalne mreže imaju i do milion članova, te smo zaključili da trenutni sistem i nije baš najbolji za zaštitu privatnosti“, napisao je Zuckerberg u svom otvorenom pismu korisnicima.

Naime, sada je plan Facebooka da u potpunosti ukloni regionalne mreže i kreira jednostavniji model za kontrolu privatnih informacija kako bi korisnici mogli podesiti opcije uz pomoć kojih će sadržaj koji objavljuju biti dostupan samo prijateljima, ili ukoliko i dalje žele prijateljima prijatelja ili pak svima.

Te promijene podrazumijevaju da će tokom narednih nekoliko sedmica biti uvedene nove postavke uz pomoć kojih će svaki korisnik moći kontrolisati ko gleda njegov pojedinačni sadržaj koji je kreirao ili postavio na Facebook, kao što su fotografije ili video uratci.

"Radili smo naporno kako bismo napravili ovaj sistem kontrolisanja privatnog sadržaja i nadamo se da će vam biti od velike koristi, jer svaki korisnik, naravno, želi nešto drugačije“, napisao je osnivač Facebooka, dodajući da će svim korisnicima Facebooka biti predložena postavke na temelju prethodnog stepena privatnosti, no on je svakako sugerisao korisnicima da temeljito pregledaju postavke koje će dobiti i odluče se za njima potrebni stepen privatnosti.

"Ohrabrujem vas da ovo učinite i da razmislite s kim dijelite vaš sadržaj“, završio je Zuckerberg još jednom zahvaljujući se svim korisnicima popularne stranice za društveno umrežavanje.