The Daily, prve novine napravljene isključivo za iPad, Murdoch je predstavio u muzeju Guggenheim u New Yorku.
"Nova vremena zahtijevaju novo novinarstvo i nove servise napravljene i prilagođene novim uređajima. Naš je izazov uzeti najbolje od tradicionalnog novinarstva i spojiti ga sa savremenom tehnologijom", rekao je Murdoch na predstavljanju.
On je dodao kako je u porastu je broj dobro obrazovanih i sofisticiranih građana koji ne čitaju štampane novine i očekuju sadržaj prilagođen njihovim interesima.
"Naš je cilj informisati ljude, natjerati ih da misle, da se smiju te da učestvuju u današnjim izazovima", rekao je medijski moćnik.
Murdoch je u svoj novi medijski projekat uključio 100 novinara među kojima su neki od veterana američkog novinarstva.
The Daily je koštao 30 miliona dolara, a sedmični troškovi koštaju pola miliona dolara. Prema očekivanjima, najveći izbor prihoda u početnoj fazi bit će pretplate, a kasnije se očekuje učešće prihoda od reklama u visini od 50 posto.
U vlasništvu Murdocha su The Wall Street Journal, The Times i The Sunday Times, koji imaju pretplate na web-izdanja. The Daily se priključuje drugim novinama koje imaju aplikacije za iPad, uključujući Esquire, The New Yorker, Vanity Fair, Glamour, GQ i Wired.