Tehnologija
0

Microsoft kupio aQuantive za 6 milijardi dolara

Sarajevo-x.com
Microsoft
Microsoft
Microsoft je odlučio ugrabiti i dio kolača na tržištu online oglašavanja, te je u petak akvizirao kompaniju aQuantive za vrtoglavih šest milijardi dolara u gotovini, što ujedno predstavlja najveću akvizijciju u historiji Microsofta.

Naime, Microsoft je pristao platiti 66,50 dolara po dionici aQuantivea, što je čak 85% više od zaključne cijene dionice u četvrtak u iznosu od 35,87 dolara.

Do sada najveća akvizicija u historiji Microsofta omogućit će ovom softverskom gigantu da se proširi na veoma unosno tržište internet marketinga na koje se fokusiraju i Google i Yahoo.

Kompanija aQuantive ima ulogu savjetnika agencija i website izdavača za online postavljanje oglasa i posrednika između kupaca i prodavača.

Ovakvim poslovnim potezom Microsoft je pokazao odlučnost za uzimanjem mnogo većeg dijela ovog tržišta vrijednog 40 milijardi dolara, a koje stalno raste.

Ovo je posljednja u nizu tehnologijskih kompanija koje su zgrabile sve manji nezavisni online oglašivački sektor.

Samo prošlog mjeseca, pretraživački gigant Google pristao je kupiti DoubleClick za 3,1 milijardu dolara, dok je Yahoo ugrabio još 80% Right Media Exchangea za 680 miliona dolara.