Ipak, koliko je Google postao dominantan u ovoj oblasti pokazuje i fraza za koju se umjesto pretraživanja koristi sinonim "googlanje".
Kumo.com se trenutno nalazi na testiranju, potvrdio je glasnogovornik Microsofta. Na japanskom ova riječ znači "pauk" ili "oblak", a Kumo bi eventualno mogao zamijeniti LiveSearch.
Slika koja se pojavila na internetu prikazuje kako izgleda novi pretraživač.
"Vjerujemo da možemo obezbijediti bolje i korisnije iskustvo pretrage koje vam pomaže ne samo da pretražujete, već i da ispunite zadatke", kaže izvršni direktor Satya Nadella i objašnjava kako će panel na lijevoj strani pružati pristup različitim pomoćnim alatima.
Kompanija čije se sjedište nalazi u Washingtonu trudi se da sustigne poodmakli Google koji, prema ispitivanju tržišta, samo u SAD-u upotrebljava 72,11% korisnika. Yahoo pretraživačem služi se 17,52% njih, piše Daily Mail.
Prošle je godine Microsoft neuspješno pokušavao kupiti Yahoo za 47,5 milijardi dolara. Uprkos neuspjehu, ostala je otvorena mogućnost budućeg poslovnog dogovora.