Nova verzija Google Eartha

Istražite crveni planet pomoću "Google Marsa"

Sarajevo-x.com
Dodatkom nove verzije Google Eartha nazvane Google Mars, od naredne subote korisnici interneta će biti u prilici da pomoću svojih računara istražuju crvenu planetu, te virtuelno otputuju na Mars NASA-inim letjelicama. Oni će također moći pregledati karte Marsa stare više od jednog stoljeća, kao i nove slike pomoću kamera na svemirskim letjelicama, objavili su britanski mediji.

Ovim inovacijama želi se istražiti crvena planeta, te povećati mogućnost pronalaženja bilo kakvog vida života na Marsu.

"Želimo istražiti još neistraženi prostor crvene planete, a ova inovacija će nam sigurno u tome pomoći", kazao je Googleov glasnogovornik.

Inače, sateliti koji su lansirani na crvenu planetu otkrili su prisutnost velikih količina vode, te santi leda. Prošle godine je ispod letjelice Phoenix koja je lansirana na Mars pronađen led. Zbog toga naučnici vjeruju da su na ovoj planeti možda razvijeni i primitivni oblici života.

Trenutno, tri svemirske letjelice Odyssey, Express i Mars Reconnaissance, kruže crvenom planetom, te šalju podatke na Zemlju.