Meta povlači poteze
3

Instagram testira full-screen feed poput onog na TikToku

D. B.
Društvena mreža Instagram testira novu full-screen verziju svog feeda koja omogućava pregled postova i sam osjećaj korištenja koji nudi megapopularni TikTok.

Uvid u testiranje je na Instagramu objavio Mark Zuckerberg, osnivač kompanije Meta u čijem je vlasništvu pomenuta društvena mreža, a rekao je da će novi izgled biti dostupan "nekim ljudima uskoro".

Aplikacija je testnu fazu full-screen feeda započela prošlog mjeseca, ali u tom testu postovi nisu zapravo zauzimali cijeli ekran. Međutim, nova verzija koju je podijelio Zuckerberg prikazuje postove do vrha ekrana, baš kao na TikToku. Novi izgled donosi i promjeru prečica za pristup inboxu i kreiranju novih postova.

Iako su u testnoj fazi, ove promjene su u skladu s namjerom kompanije Meta da takmičenje s TikTokom izdvoji kao prioritet. Na Instagramu to znači ubacivanje više Reelsa i "predloženog" sadržaja u korisnički feed, kao i isticanje klipova više nego fotografija.

"Fotografije su još uvijek važan dio Instagrama, a mi radimo na načinima koji će unaprijediti način na koji se one pojavljuju u full-screen feedu", poručio je Zuckerberg.

Meta planira i veliki redizajn Facebook aplikacije te će ubacivati više preporučenog sadržaja u korisničke feedove u odnosu na postove prijatelja i stranica koje prate. Zuckerberg je rekao da su promjene dio šireg zaokreta prema AI preporukama umjesto jednostavnog oslanjanja na postojeće društvene grafove korisnika.