Tehnologija

Hologrami postaju stvarnost

Sarajevo-x.com
Hologrami bi uskoro mogli pomoći u nadgledanju hirurških procedura nakon što je otkriven brži način pravljenja 3D slika. Američki naučnici razvili su novi materijal na kojem se hologrami mogu stvoriti za jedan minut, piše BBC.

Američki naučnici stvorili su novi materijal u kojem hologrami mogu biti kreirani za veoma malo vremena.

Slike koje materijal može da uhvati jednako su oštre kao i slike koje se emituju na američkoj televiziji.

Otkriveni polimer se također može oblikovati u velike ekrane, otvarajući na ovaj način mnoga vrata za upotrebu 3D slika.

Problemi vezani za pravljenje holograma do sada su ograničavali njihovu upotrebu na strogo specijalizirane oblasti.

Hologrami se stvaraju miješanjem reflektiranog laserskog svjetla sa drugom zrakom da bi se dobila statična slika, uobičajeno dug, komplikovan i delikatan proces.

Novi polimer se pokazao stabilnim čak i nakon više stotina ciklusa stvaranja i brisanja.

Sposobnost brzog obnavljanja slika holograma predstavlja novu mogućnost za hirurge, te bi ih mogli koristiti kao mjerilo i upute za vrijeme operacija ili jedan on načina na koji bi farmaceutski istraživači mogli proučavati molekularne interakcije novih droga.