Istraživanje
47

Facebook i Twitter privlačniji od shoppinga i cigareta

Anadolija
U istraživanju koje je sprovedeno na Univerzitetu u Chicagu u vezi s korisnicima društvenih mreža, otkriveno je da su društvene mreže poput Facebooka i Twittera privlačnije i primamljivije od shoppinga i konzumiranja cigareta.

U istraživanju su učestvovali ispitanici starosne dobi od 18 do 85 godina koji koriste "smart phone" uređaje, a koji su svaki put kada osjete želju da posjete neke od društvenih mreža, to javljali istraživačima.

Prema istraživanju, otkriveno je da komentarisanje fotografija na Facebooku, ili pisanje na Twitteru može pružiti veće zadovoljstvo od shoppinga, konzumiranja cigareta, alkohola pa čak i seksualnog odnosa, te da ove dvije društvene mreže mogu uzrokovati "zavisnost" kao što to rade cigarete i alkohol.

Istraživač Wilhem Hofman je kazao da su stranice poput Facebooka i Twittera besplatne i pristupačne, te da ljudi iz tog razloga ne mogu odoljeti da ih ne posjećuju.